Home

Ödüllü yazar Iain Reid’in ilk romanı, her adımda okurların soluğunu kesen muhteşem psikolojik gerilim romanı denildiği için kitabı aldım ve Oscar ödüllü yönetmen Charlie Kaufman imzasıyla filme uyarlanacağını ve Netflix yapımı olarak hayata geçirileceğini öğrenince de okuma listemin başına alarak kitabı okudum. Netflix üyeliği de aldığım bir dönemde kitabı okumadan filmi çıksa çatlardım tabi:)

Sonuç benim için soru işareti…

Erkek arkadaşının ailesiyle tanışmaya giden bir kadın ve onun yolda ilişkisini sorgulaması ile başlıyor kitap. Bitmeyen araba yolculuğu, kadının ilişkisini ve hayatını sorgulaması veya bizim öyle sanmamız ve kitabın sonu beni bunalttı.

Çok mu fazla bir beklentim vardı onu mu bulmadım yoksa kitabın tarzı mı bana uygun değil anlamadım. Okuru ilk sayfadan itibaren içine alan bir kitap demişler beni bir türlü içine alamadı kitap. Hayatımı ve ilişkilerimi sorgulatması ise pek mümkün olmadı açıkçası. Yalnızlık ile ilgili konu ayrı o kısmı vurucu.

Benim anlayışım mı kıt acaba? Ben niye anlamadım bu kitabı?

Tanıtım Bülteninden

Her Şeyi Bitirmeyi Düşünüyorum adsız kadın kahramanın terk etmeyi düşündüğü erkek arkadaşı Jake’le çıktığı araba yolculuğuyla başlıyor ve okuru hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı bir dünyaya götürüyor. Bu ilk romanıyla psikolojik gerilim türünün başarılı örneklerinden birine imza atan Iain Reid, bundan böyle adından sıkça söz ettireceğe benziyor.

Yorum bırakın